środa, 9 maja 2018

Rozdanie!

Hej :).

Jako, że blogowi niedługo stuknie 50 000 wyświetleń, postanowiłam zorganizować rozdanie (również dla anonimowych czytelników!)



Zobaczcie, co można wygrać:

 wszystko razem

 choker

 kolczyki millefiori (niepowtarzalne, ręcznie robiłam wałek)

filcowa, ręcznie malowana podkładka pod kubek z sową


urocze serduszko - zawieszka wyplatane z koralików Toho 15/0 (jest naprawdę małe co widać na drugim zdjęciu)

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w losowaniu?
* zostawić pod tym postem komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie (obowiązkowe)
* podać swój email (obowiązkowe, dotyczy zwłaszcza osób anonimowych, bo inaczej nie będzie się dało ich zidentyfikować)
* wstawić na bloga banner lub notkę informujące o konkursie (dodatkowe, +1 los)
* zaobserwować bloga (dodatkowe, + 1 los, ale pomoże Wam w śledzeniu wyników)
* napisać, która z moich prac Wam sie najbardziej spodobała albo którą technikę z pojawiających się na moim blogu najbardziej lubicie i dlaczego (obowiązkowe, taki niecny sposób, żeby nowe osoby poczytały moje posty ;))

Zasady zabawy:
* Cały zestaw wygrywa jedna osoba.
* Będę wszystko sprawdzać i nie przyjmuję odpowiedzi, gdzie jest tylko "podobają mi sie wszystkie twoje prace"
* Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
* Za wysyłkę płacę ja :).
* Rozdanie odbędzie sie niezależnie od ilości zgłoszeń.
* Możecie zgłaszac się do 31 maja 2018 włącznie, wyniki podam w ciągu tygodnia od zakończenia rozdania (postaram się szybciej).
* Zwycięzcę proszę o kontakt na mail sowiagaleria@gmail.com (napiszę to jeszcze raz w poście z wynikami), ma on tydzień na napisanie do mnie od czasu ogłoszenia wyników, inaczej wylosuję kolejną osobę. W przypadku osób anonimowych nie bedę akceptowała maili z innego adresu, niż podany w ich komentarzu (to chyba oczywiste).

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się! Numer <podajcie, którzy jesteście na liście, to ułatwi losowanie>
email:
Banner/notka: TAK/NIE
Obserwacja: TAK/NIE
Praca/technika:

Mam nadzieję, że czytelnicy mojego bloga to nie polaki - cebulaki i nie bedą zgłaszali się więcej niż jeden raz ;). Jeżeli napublikujecie dużo budzących moje wątpliwosci komentarzy, to więcej nie zrobię rozdania dla anonimów.

Zostałam Gościnną Projektantką Szuflady, więc może wiecej osób dowie się o zabawie (zapraszam na moje wyzwanie, które pojawi się jutro).

Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi, bo tak tu pusto :P.

Miłej zabawy!

2 komentarze:

  1. Wzór zgłoszenia:
    Zgłaszam się! Numer 1
    email: juz posiadasz :D
    Banner/notka: NIE
    Obserwacja: TAK
    Praca/technika: ogólnie to jestem wielką fanką wszystkich Twoich prac ale spodobały mi sie : łabędź z modułów z serduszkiem na środku, wszelkie przeróbki ubrań a przede wszystkim malowanie butów :D, lalka z masy/ gliny ( nie pamiętam dokładnie), nie wiem czy pokazywałaś ją na blogu ale chyba wiesz o którą chodzi :D, poza tym szczególnie podobają mi się spodnie z czaszką i logo zespołów oraz naszyjnik z sowa millefiori!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! Numer 2
    email: gruby.ziemniaczek@gmail.com
    Banner/notka: NIE
    Obserwacja: TAK
    Praca/technika: Wszystkie Twoje prace są świetne, uwielbiam rękodzieło w każdej możliwej formie jednakże, z prac, które są do wygrania najbardziej przypadła mi filcowa podkładka z sową. A dlaczego? Bo szarości to zdecydowanie moje kolory. Jeszcze nigdy nie miałam czegoś wykonanego przez jakąś osóbkę. A już najpiękniejsze to są maskotki wykonane ręcznie, cuuuudo! <3

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwijaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń