czwartek, 19 marca 2015

Lew rodem z mapki

Hej :).
Tym razem nieco dziwaczny lew. Nie no, tak naprawdę to lwica i dowiecie się czemu wygląda tak, a nie inaczej w dalszej części posta. :) A więc:


 Wygrzewający się w słońcu na tle drzew (gdzie drzewa imituje moja bluzka niekoniecznie związana z dżunglą, bo niżej niż widoczny na zdjęciu napis jest na niej sęp pożerający mięso i czaszka, ale ten fakt pomińmy xD). Uwierzycie, że do takiej małej pracy użyłam aż trzech rodzajów pigmentów (to dlatego tak się błyszczy)?


Lwicę zrobiłam z mas Fimo Effect, Soft i Professional oraz podrasowałam pigmentami i suchym pastelem ;). Głowa w najszerszym miejscu poniżej uszu ma około 4 cm szerokości.
Dlaczego lwica, a nie lew? Otóż nie byłoby wtedy widać, że spełnia wymagania mapki, bo grzywa odwracałaby uwagę i nie ma jej na mapce. O jaka mapkę chodzi? Już wyjaśniam: praca była robiona specjalnie na wyzwanie Kreatywnego Kufra Mapka #1:





Jak tylko zobaczyłam ta mapkę, to od razu skojarzyła mi się z głowa lwa. Chyba nie muszę tłumaczyć co odpowiada czemu :)? To właśnie dlatego lew wygląda nieco dziwacznie, najdziwniejsze są chyba oczy, mnie kojarzą się z hipnozą z kreskówek ;). To ja go tak zahipnotyzowałam wsmarowując mu w oczy pigment :P!

Zahipnotyzowana lwica zgodnie z moim rozkazem życzy Wam miłego wieczoru ;).

10 komentarzy:

  1. Wyszła cudownie .Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i wykonanie. :D Lwica na piątkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje interpretacje wyzwań z Kreatywnego Kufra! Ta lwica wyszła Ci genialnie, mam nadzieję, że Twoja praca zostanie doceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie się wyróżniała pośród tłumu! Będzie jedyna w swoim rodzaju. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz genialne pomysły! Lwica wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki świetny blog! podziwiam, na prawdę :) też kiedyś lepiłam, ale to chyba jednak nie mój konik. może Tobie się coś przyda? zapraszam ---> http://allegro.pl/show_item.php?item=5201244037 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, niezły pomysł! Orginalny, nie ma co! Nawet by mi do głowy nie przyszedł! Trzymam kciuki! Pozdrofki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję !!! Zasłużone wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń