sobota, 21 lipca 2018

Żółto - fioletowo

Hej :).

Najczęściej w swoich rysunkach używam czerwonego i czarnego (nie publikowałam tutaj takich), ale wyzwanie na blogu egoCraft zainspirowało mnie do użycia zupełnie innych kolorów:


 Interpretację pozostawiam czytelnikom. Powiem tylko, że fascynują mnie obrazy Beksińskiego i tym podobne :D.
Użyłam cienkopisów i markerów alkoholowych (tych drugich mam tylko z 10, ale wyzwaniowe kolory akurat wchodzą w skład mojej kolekcji).

w trakcie pracy (na zdjęciu załapały się Brushmarker i cienkopis Rystor Technic)

http://egocraftpl.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-20-moodboard.html

Pozdrawiam ;).

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca, masz mega talent :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo oryginalne podejście do tematu i świetna praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie zinterpretowany Moodboard wyzwaniowy :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowo ale bardzo ciekawie. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft

    OdpowiedzUsuń