piątek, 12 października 2018

Ogniste platformy

Hej :).

Wiem, że ten motyw (sowa+ogień) już wielokrotnie się tu przewijał, ale musiałam zrobić takie buty też dla siebie :D.



Użyłam farb i konturówki akrylowej.

Miałam mieszane odczucia co do tych pasków, zastanawiałam się czy się nie będą gryzły ze wzorem, ale jest w porządku. Nie widziałam nigdzie gładkiego i całego czarnego modelu butów na takiej podeszwie, a kosztowały jakieś kilkanaście złotych, więc stwierdziłam, że wezmę je i jak coś pójdzie nie tak, to nie będę płakać :P.
Już je nosiłam i bardzo zwracają uwagę ludzi na ulicy, co w sumie nie jest dziwne przy takich mocnych kolorach (i tym, że dodają do moich 180 cm wzrostu jeszcze trochę, ale to już nie zasługa malowania xD).




Z uwagi na dość jesienną kolorystykę i motyw, zgłaszam je na wyzwania:


https://diytozts.blogspot.com/2018/10/36-wyzwanie-kolorowa-jesien.html#more





http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/09/printy-zwierzeta.html

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Takiego motywu nigdy za wiele!
    Buty wyglądają świetnie!;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardzo oryginalne! Teżbym takie buty chciała ;)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY- Kolorowa jesień. Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super buty! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń