wtorek, 22 lipca 2014

Konkurs! Wygraj bransoletkę!

Hej :).
Wreszcie wróciłam. :)
Podczas mojej nieobecności na blogu zrobiło się strasznie nudno i pusto. Żeby nuda i pustka zniknęły, postanowiłam zorganizować małe rozdanie.



Do wygrania jest bransoletka widoczna na zdjęciu powyżej.

Zasady zabawy:
To candy organizuję dla obserwatorów mojego bloga, więc jednymi warunkami do spełnienia są obserwowanie mnie i zostawienie komentarza pod tym postem. Za wstawienie banneru na bloga jest dodatkowy los.
Zgłaszać się możecie do 31 lipca, wyniki postaram się ogłosić w ciągu kilku dni od zakończenia.
Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
Za wysyłkę płacę ja. :)
Rozdanie odbędzie się niezależnie od ilości zgłoszeń.
Uwaga! Jeśli ktoś nie będzie miał dostępu do komputera w czasie rozstrzygnięcia konkursu, proszę o napisanie o tym w komentarzu. Taka informacja jest mi potrzebna żeby nikt nie stracił nagrody przez swoją nieobecność z powodu wyjazdu.

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się
Obserwuję jako:
*Banner na blogu:

Miłej zabawy! :)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I jeszcze taki mały dowód, jak nudno było w szpitalu, he, he :P


Gdybym miała co robić, nigdy bym nie złożyła tyle modułów bez celu ;).

7 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Zuza Kap

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! :))
    Zaraz banerek dodam :)
    Obserwuję jako ♥Paula♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuję jako:Patrycja P.
    *Banner na blogu:http://lillaloubycalise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Zimne dłonie.
    *Banner na blogu: nie

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: oli11145
    *Banner na blogu: http://modelinkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Letterka Jewellery@gmail.com
    *Banner na blogu: http://letterkajewellery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boziu, co ja piszę :)
      EDIT: Obserwuję jako: Letterka Jewellery

      Usuń