niedziela, 16 listopada 2014

Zimowa bransoletka

Hej :).
Dzisiaj coś w temacie nadchodzącej zimy - biała bransoletka z lodowym krokodylkiem:


Krokodylek jest zrobiony przeze mnie z koralików Toho 11/0 (uwielbiam te lodowe koraliki <3), a samą bransoletkę stworzyłam ze sznurka skręcanego 7 mm. Swoją drogą szkoda, że zwierzaki z koralików to tak mało popularna technika, bo są naprawdę urocze :).

I jeszcze zbliżenie na samego krokodylka:



Niestety niedawno popsuł mi się piekarnik, więc na razie nic nie lepię :(.

Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie pierwszy śnieg w I KROPCE:





Miłego dnia! :)




10 komentarzy:

  1. Fajna bransoletka :) Mogłabyś kiedyś zrobić jakiś tutorial na takiego zwierzaka z koralików.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i krokodyl uroczy, pieknie zrobiony

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę więcej koralikowych zwierzaczków u Ciebie. Ten krokodylek jest niemożliwie uroczy. :3
    Powodzenia w wyzwaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ^^
    Powodzenia w wyzwaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna bransoletka <3
    i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ;) Świetnie wpasowała się w temat.
    Mogłabyś kiedyś pokazać nam jak tworzysz te cudne zwierzaczki z koralików?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będę wstawiać tutorialu, bo w internecie jest ich już wystarczająca ilość. Ja uczyłam się z tych: http://blog.ohiboka.com/kategoria/porady/jak-zrobic-inne

      Usuń
  7. Cute work! Thank you for crafting with I KROPKA!
    Hugs, Veronika

    OdpowiedzUsuń