wtorek, 18 września 2018

Gwiazdki rozgwiazdki

Hej :).

Uff, zdążyłam dzisiaj skończyć moją koralikową pracę i zgłosić ją do zabawy "Koraliki" na blogu DIY :P. Łapiąc wspomnienie wakacji, zrobiłam naszyjnik z rozgwiazdami:



 Koraliki Toho 11/0 i 15/0, ścieg peyote.

To chyba jeden z moich największych projektów koralikowych. Wiem, że nie jest oszałamiająco duży, ale ja dość rzadko robię z koralików, a poza tym miewam zamówienia raczej na mniejsze rzeczy.

https://diytozts.blogspot.com/2018/08/koraliki-oplatamy-krysztaek-rivoli.html

Rivioli tez bym chętnie spróbowała opleść, ale w ogóle nie mam ich w domu, bo nigdy nie używałam.

Zgłaszam go jeszcze na wyzwanie "Wakacyjny moodboard" w Art Piaskownicy:

https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/08/wakacyjny-moodboard-wyzwanie.html

Pozdrawiam :).

3 komentarze:

  1. Śliczne! Urocze te rozgwiazdki. Dziękuje za udział w zabawie koralokowej DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń