wtorek, 27 marca 2018

9 urodziny Art - Piaskownicy

Hej :).

Przeglądałam ostatnio bloga Art - Piaskownicy w poszukiwaniu jakiś fajnych wyzwań i trafiłam na urodzinową zabawę (banner przenosi do posta z nią):

http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/03/9-urodziny-art-piaskownicy-candy-blog.html

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, kolejnych 9 lat! :)

Odgadnięte hasło: "Podążaj za swoimi marzeniami, a wszechświat otworzy ci drzwi tam, gdzie były tylko ściany".

W wyzwaniach też zamierzam brać udział :D.

************************** 

Żeby  post nie był taki pusty, wstawiam moje bransoletki z muliny (mam ich dużo więcej, w tym takie naprawdę grube i skomplikowane):



Puchacz :)

3 komentarze:

  1. dziekuję za wspólną zabawę z Art Piaskownicą i zapraszam na nasze kreatywne wyzwania ... nie tylko ze scrapbookingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No patrz, a ja za niecierpliwa jestem do tych bransoletek! Są mega! Zawsze podziwiam ludzi za to, że tyle czasu je dłubią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robię dużo bardziej skomplikowane, teraz mam zaczętą na koło 50 nitek :P.

      Usuń