sobota, 31 marca 2018

Twarz z modeliny

Hej :).

Ostatnio ćwiczyłam lepienie twarzy z modeliny, bo zamierzam kupić utwardzacz Powertex i chcę zrobić silikonową formę, ponieważ gotowe główki tanie nie są, a gips kosztuje chyba coś koło 4 zł za 2kg w budowlanym (no co, ekonomiczne podejście jest bardzo praktyczne :P). Jak już miałam twarz (rozpędziłam sie z robieniem), postanowiłam zrobić zawieszkę (pod włosami, u góry jest wkrętka):


Włosy są zrobione z czesanki wełnianej. Głowa ma długość niecałe 4 cm (bez włosów na dole), czyli jest mniejsza niż na zdjęciu. Może zrobię z niej naszyjnik, chociaż, szczerze mówiąć, mogłoby byc lepiej, zwłaszcza usta. No nic, będę ćwiczyć dalej :). I polecam Fimo Proffesional Doll Art, dobrze się w niej modeluje, jak w zwykłej Fimo Proffesional.

****************************** 

Wiem, że to trochę dziwna pora na post, ale właśnie zrobiłam sobie przerwę między sprzątaniem i pójściem ze święconką, a robieniem sernika.

A propos wypieków, wypróbowałam nowy przepis, który znalazłam w internecie - ciasteczka z żółtego sera:

https://www.mniammniam.com/Ciasteczka_z_zoltego_sera-2156p.html

Polecam, tylko jak się ma małe jajka, to trzeba dodać dwa, nie jedno, bo inaczej wychodzi sucha masa, która się nie klei i nijak się nie da nic z niej uformować.


Szkoda, że tyle blogów, które lubiłam, zostało usuniętych lub nie są dalej prowadzone :(. Wróciłam, a tu jakos pusto...

Wielkanocno - modelinowe pozdrowienia :D.

3 komentarze:

  1. Mi tam się podoba ta buźka :)
    Wesołej Wielkanocy Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, twarze to nie jest moja mocna strona... Chyba że potworów czy zombi, to jeszcze.
    Co do blogów to sama wiesz jak jest, były i nie ma. Ludzie cały czas mają zmiany w życiu, dlatego potrafi zawiać pustką w co poniektórych blogach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam robić twarzy z modeliny, ale pewnie wyszło by mi to szalenie pokracznie. ;) Tobie wyszło bardzo fajnie, włosy ma świetne. :P
    Cóż, na blogach pustki, bo ludzie to leniwe buły i nie chce im się pisać ani czytać, i lepiej im tylko dać serduszko na insta. xD

    OdpowiedzUsuń