poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Rysunek dziewczyny z ptakiem

Hej :).

Dzisiaj cos w innej technice niż zazwyczaj, a mianowicie rysunek:


Przedstawia dziewczynę, na głowie której usiadł rajski ptak, a ona stara się go nie przepłoszyć, ciesząc się w głębi duszy z tej ulotnej chwili.

Do zrobienia rysunku użyłam markerów alkoholowych, cienkopisów i kredki akwarelowej. Markery kupiłam na Aliexpress i polecam, są dużo tańsze od Promarkerów, a też dobrze i równomiernie kryją.

Pracę zgłaszam na wyzwanie Art- Piaskownicy:

https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/03/techniki-rysunek-i-malarstwo.html

Robię coś fajnego, ale nie zdradzę co :D.


Pozdrawiam :).

7 komentarzy:

  1. Ciekawa tematyka. Fajne oczy ma dziewczyna. A na markery zajrzę, bo też kompletuję materiały rysownicze dla mojej córy. Ona to rysuje całymi dniami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda :D Też mam markery z aliexpress, fajnie się je używa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, byłby dobrą ilustracją do książki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwyca mnie prostota rysunku w którym zawiera się tak wiele - BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy i pomysłowy :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki obrazeczek;)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń