środa, 11 kwietnia 2018

Choker pastel goth i serduszka z koralików

Hej :).

Ostatnio postanowiłam zrobić choker z myślą o sprzedaży, ale tak mi się spodobał, że zostaje ze mną ;). Oto on:


A to ja z nim :P :


 Przymierzam się do stworzenia tiulowej spódnicy w kolorach pastel goth, więc będę miała do czego go nosić.

Zrobiłam też dla siebie koronkowy, czarny choker:


Taki zwykły, ale przyda się :D.
Z tyłu naszyjników są końcówki do wstążki, karabińczyk i ogniwka, takie zwykłe, więc nie robiłam zdjęcia. Do zrobienia obu użyłam Guttermanna HT2, który nadaje się do prania. Polecam :).

Nauczyłam się też serduszek z koralików:


Pierwsze od lewej z Toho 11/0, a drugie z Toho 15/0. Żebyście wiedzieli, jaki jest ich rozmiar, powiem, że karabińczyk na zdjęciu ma 12 mm. Ten konkretny wzór sama wymyśliłam, ale uczyłam sie z tego tutorialu.

Pozdrawiam :).

4 komentarze:

  1. Bardzo ladny ten choker, a serduszka slodkie��

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne chokery. :D Serduszka są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie to mi się podoba, że sama przerabiasz wzory na swoje potrzeby!
    Bardzo ciekawie wyszły i chokery i serca.

    OdpowiedzUsuń