czwartek, 19 kwietnia 2018

Zielona bransoletka

Hej :).

Dzisiaj chciałabym pokazać bransoletkę z muliny:



 Niby nieduża, ale zrobienie jej zajęło mi około 10 godzin. Zapina się ją trzyrzędowym zapięciem makramy.


 

Skorzystałam ze wzoru #54762 ze strony Friendship Bracelets, tylko podwoiłam go i odjęłam dwa rzędy ze środka:


Bardzo ciężko jest zrobić zwykły wzór samemu, dlatego trzeba korzystać z generatora komputerowego lub wziąć gotowy. Tylko alpha pattern da się łatwo rozrysować.

Pracę zgłaszam na wyzwanie "Zielono mi" na blogu DIY zrób to sam:

https://diytozts.blogspot.ie/2018/04/30-wyzwanie-zielono-mi.html

Pozdrawiam :).

7 komentarzy:

  1. Okazała bransoletka! Nie znam tej techniki, ale wydaje się być trudna. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardzo podoba mi się Twoja praca, świetna. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Pamiętam jak takie bransoletki z muliny wyplatało się na podwórku dla przyjaciół.. lata temu ;) (tylko że one wtedy były o wiele węższe) Twoja jest fantastyczna! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoleta, hipisowski styl zawsze mi się podoba ☺
    pozdrawiam serdecznie Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ misternie wykonana praca - zachwyca mnie perfekcyjnie wypleciony wzór :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale żeś się nadłubała! Szok! nawet fajnie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń