sobota, 11 października 2014

Expecto patronum

Hej :).
Wstawiam zdjęcie torby, której zdjęcie w trakcie pracy pokazywałam w ostatnim poście:


Niedawno skończyłam czytać Harry'ego Pottera i Insygnia Śmierci i zainspirowała mnie do stworzenia takiej właśnie toby. Suwak wszywała moja mama, bo ja jakoś nie przepadam za szyciem na maszynie :).
I jeszcze zdjęcie w trakcie wszywania suwaka (niestety w pasmanterii nie było klasycznego zielonego):


W najbliższym czasie spodziewajcie się kolejnych toreb, które robiłam na zamówienie mojej babci :).

Był ktoś dzisiaj lub będzie jutro na zakupach z okazji akcji Grazji i Twojego Stylu? Ja jutro wybieram się do outletu Fashion House w Piasecznie (woj. mazowieckie).

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :).

8 komentarzy:

  1. Jako Potterhead mam tendencje do lubienia wszystkiego co potterowskie. :3 Torba ma bardzo fajny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba!

    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta torba!! Naprawdę masz talent!
    she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torba. :)
    Śliczny jeleń. Sama go narysowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba ! kolor niesamowity a ten jelonek *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna :D Jak wszystko z HP :D

    OdpowiedzUsuń