niedziela, 5 października 2014

Wyniki candy z bransoletką i starburst bracelet

Hej :).
Przed Wami wyniki candy z bransoletką. W sumie zgłosiło się 12 osób i przybyło mi trzech nowych obserwatorów, za co Wam serdecznie dziękuję. :) Nie przedłużając:



 Wygrywa..
.
.
.
.
.


Gratuluję i proszę o napisanie na mojego maila sowiagaleria@gmail.com.

------------------------------------------------------------------------

I jeszcze na koniec starburst bracelet:



Jestem z siebie zadowolona, ponieważ to mój pierwszy wzór na krośnie i wyszedł mi już za pierwszym razem :).

Pozdrawiam serdecznie :).

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni a co do tych bransoletek z gumeczek fajnie, że ci wyszły już za pierwszym razem, ale ja nie rozumiem tego szału na nie bo mi się one nie podobają, ale są różne gusta

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i dziękuję za zabawę :*
    Ja również nie rozumiem szału na gumiaki, ale gratuluję nabycia nowej zdolności Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ;) Gratulacje dla zwycięscy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)
    Fajnie ci te bransoletki wyszły, mi niestety one nie chcę ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluj,ę zwycieżczyni :D
    Śliczne bransoletki *o* Ja jakoś nie nadaje sęę do robienia czegokolwiek z tych gumeczek XD :/

    OdpowiedzUsuń