środa, 29 października 2014

Zakupy w Rockmetalshop

Hej :).
Żeby na blogu nie było nudno, dzisiaj dla odmiany jest post o zakupach w sklepie Rockmetalshop:

Nie pokażę wam wszystkiego, co kupiłam, tylko wybrałam trzy rzeczy. Nie zrobiłam zdjęciom koszulce dla mojego taty na imieniny i dwóm jednokolorowym bluzkom

Pierwszą rzeczą są czerwone trampki piętnastki:



Na zdjęciu niezbyt to widać, ale od wewnętrznej strony mają suwak. Nawiasem mówiąc gdyby nie miały suwaka, to na pewno bym ich nie kupiła :).

Kolejna jest obroża:



Jest prezentem od Bubbleworld, który tak naprawdę należy mi się dopiero w moje urodziny (21 grudnia).

I na koniec bluza, którą dostanę pod choinkę:



Strasznie mi się podoba ten grzechotnik <3. Polubiłam tą firmę (mam ich jeszcze jedną bluzę), bo nadruk na ich ubraniach wygląda mega realistycznie. Poza tym ich ubrania są baaardzo oryginalne.

Teraz siedzę sobie w nowiutkich, miękkich kapciach, które zapewne też pokażę. Kupiłam je dzisiaj  w TK Maxx. 

Miłego wieczoru!

6 komentarzy: