środa, 1 kwietnia 2015

Ogłoszenie i spinki różki

Hej :).
Doszłam do wniosku, że rękodzieło jest nudne i do niczego w porównaniu z moją nową pasją: przepisami ruchu drogowego. No bo po co babrać się w jakiś masach skoro można poczytać sobie na przykład o tym, który pojazd ma pierwszeństwo lub pooglądać piękne znaki drogowe stojące malowniczo na skrzyżowaniu? Znaki są tak proste i jednocześnie niezwykle urodziwe, że mogłabym się w nie wpatrywać dopóki nie rozjedzie mnie zniecierpliwiony kierowca. Podsumowując, zmieniam tematykę bloga z rękodzieła na przepisy ruchu drogowego i znaki drogowe.
Te spinki - różki to stara praca, modelina na razie idzie w kąt:


Dlaczego pokazuję je akurat dzisiaj (i dlaczego chodzę w nich dzisiaj cały dzień)? Z uwagi na dzień, jaki dzisiaj mamy - PRIMA APRILIS! Stwierdziłam, że należą mi się za to, ile dowcipów już zrobiłam, a dzień przecież jeszcze się nie skończył. Rano nasz dom był pełen min czekających na nieszczęśnika, który je odpali ;). Oczywiście wszystko, co napisałam nad zdjęciem to nieprawda, nie licząc tego, że różki zrobiłam bardzo dawno temu (tak dawno, że aż mnie razi to, że jeden ma więcej kropek a drugi mniej, więc chyba zrobię sobie nowe).

Macie tu jeszcze obrazek z sytuacją, którą sobie wyobraziłam:


Nie jest to może wielkie dzieło, ale chyba widać o co chodzi, prawda :)?

Dajcie znać czy się nabraliście ;).

9 komentarzy:

  1. :D co do przepisów naucz się naudcz zrobisz prawko i bedzie jak znalazl
    :D i to nie żart, fajnie się jeździ i na 2 kólkach i na 4 :D ale fajniej na 2 polecam baaaardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana tematyki bloga to żart?
    Robisz świetne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to żart, jakbym chciała zmieniać tematykę na tak odległą to bym założyła nowego bloga ;).

      Usuń
  3. Ładnie rysujesz :) A różki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Prima Aprylis i tobie, Marta! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepisy ruchu drogowego? Fajny żarcik. Przez chwilę byłam bardzo zaskoczona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dobry pomysł - dużo osób będzie zainteresowanych przepisami. :P Ja zawsze mam pierszeństwo na drodze, ale mój instruktor twierdzi inaczej. :X
    Różki są bardzo fajne, sama planowałam coś w tą mańkę zrobić, ale nie miałam spinek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja domyśliłam się, że to primaaprilisowy żart, ale i tak padłam przy zdaniu: ,,zmieniam tematykę bloga z rękodzieła na przepisy ruchu drogowego" :D
    Poza tym, bardzo podoba mi się Twój rysunek :) Myślę, że ta wczorajsza pogoda to rzeczywiście był jakiś kiepski żart na Prima Aprilis... A tak w ogóle, to mogłabyś wrzucić więcej swoich rysunków! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń