piątek, 17 kwietnia 2015

Kolejna rozgwiazda i kolejna porcja kawałów

Hej :).
Pamiętacie kolczyki rozgwiazdy sprzed paru postów? Ta jest robiona tak samo i z takich samych rozmiarów koralików, ale ma dwa rządki więcej od tamtych, więc jest trochę większa. Tym razem powstała na zamówienie babci w komplecie do jednej bransoletki i jest zawieszką do naszyjnika:



A teraz kolejne kawały (wcześniejsze znajdziecie TU):

Na przyjęciu chłopak pyta blondynkę:
- Czy mogę prosić do walca?
- Zgłupiałeś? Nie miałeś czym przyjechać?

- Dlaczego bijesz tego małego chłopca?
- Bo nazwał mnie grubasem!
- I co, myślisz, ze od tego schudniesz?

Idąc do szkoły Jaś zobaczył znak drogowy, na którym jest napisane: "Kierowco, nie potrącaj dzieci' i dopisał na nim "Lepiej poczekaj na nauczycieli'.

Koło Fortuny:
- Jak się pan nazywa?
- K jak Krzysztof.
- Litery będzie pan odsłaniał później, na razie proszę się przedstawić.
- K jak Krzysztof.
- Proszę pana...
- No dobra, Krzysztof Kajak.

A propos tego ostatniego kawału: dawno temu publikowałam na blogu poduszkę z malowanym kameleonem i pisałam wtedy, że bardzo chciałabym mieć kameleona jemeńskiego. Jak natrafiłam na ten kawał, stwierdziłam, że nazwałabym go Kajak (wybrałabym samca, bo jest łatwiejszy do oswajania, więc akurat pasuje) ;). Czy K jak Kameleon to nie idealne imię :P?

Miłego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. Pamiętam rozgwiazdę, kolejna świetna. :3
    Suchary zmusiły mnie do popicia wodą. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nadążam komentowac twoich postow ;)
    Gwiazdka śliczna :) zaczwycaja mnie rzeczy ktore robisz z koralikow ^^ a co do sucharow swietne! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna rozgwiazda, zresztą tak jak poprzednie :3
    Kawał o Jasiu mnie rozwalił, reszta też była świetna. Jak zwykle udało Ci się znaleźć naprawdę fajne kawały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta rozgwiazda. Talentów w tobie co niemiara, hi,hi...

    OdpowiedzUsuń