środa, 29 kwietnia 2015

Podwójnie rozgwiaździsta bransoletka

Hej :).
Po odpakowaniu zakupów zrobionych za bon wygrany w wyzwaniu KK Mapka, od razu zachwyciłam się przekładką  rozgwiazdą.. Chwyciłam za sznurek skręcany z tej samej paczki, dobrałam drugi pod kolor i powstała taka bransoletka:


Najpierw chciałam na dole przyczepić rozgwiazdę z koralików, ale żeby była odpowiednio mała, musiałabym mieć koraliki mniejsze od 15/0, a to trochę nierealne :).
Obecnie rzadko robię takie wymagające mało czasu rzeczy, bo zużywają półfabrykaty z prędkością światła i zalegają nieużywane, ale ta na pewno nie będzie zalegała :).

Niby obie to rozgwiazdy, a jednak zdecydowanie się różnią:



Nauczyłam się nowej techniki (tak, znowu ;) i już niedługo będzie na blogu.
Pozdrawiam rozgwiaździście (nawet podwójnie!). :)

10 komentarzy:

  1. O bardzo ładna. :3 Nie mogę się doczekać postu z tej twojej nowej techniki, ciekawe co to. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzi fajna bransoletka :)
    Chyba masz jakiś sezon na wygrywanie wyzwań. Jeżeli jeszcze nie wiesz, to wygrałaś wyzwanie również w Kreatywnym Kufrze :D Twój organizer był czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kompozycja :) Super połączenie koralików. Zapraszam na rozdanie u mnie w ostatnim poście: cytrynowy-sorbett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle zabieram się za naukę nowych technik, ale nie idzie mi. Za leniwa jestem. xD
    Bransoletka wygląda bardzo fajnie. :D Morski klimat w modzie podobnież ostatnio. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś wyróżniona w kufrze za organizer ^^ Zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka! bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Letterki i Mrs. Stark: Dzięki :). Aż sama się dziwię, że ostatnio ciągle wygrywam, zwłaszcza, że zazwyczaj nie mam jakoś dużo szczęścia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka wakacyjna bransoletka :* piękna ta przekładka. Już się nie mogę doczekać nowego postu, bo jestem ciekawa cóż to za nowa technika znowu :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń