środa, 9 maja 2018

Broszka sowa

Hej :).

Wpadam na chwilę, żeby pokazać Wam broszkę sowę:



Zrobiłam ją z mas polimerowych i użyłam pigmentów matalicznych. Stwierdziłam, że mogę wykorzystać pigment "Snowflakes" jako biały, który jest dopuszczony w wyzwaniu.

No właśnie, trochę na ostatnią chwilę, ale zgłaszam pracę na wyzwanie KOLORY w Art Piaskownicy:


Zostałam majową Gościnną projektantką Szuflady, jutro powinno pojawić się moje wyzwanie :).

 *************************

Zdjęcia kawki:



 "O, a to co?"

Pozdrawiam i lecę przygotowywać rozdanie dla Was :D.

5 komentarzy:

  1. Fajna broszka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za urocza sówka :), dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutka sówka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna broszka - też kocham sówki :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń