piątek, 31 sierpnia 2018

Duuuży łabędź

Hej :).

Zagapiłam się i zapomniałam zrobić mojemu łabędziowi zdjęć w świetle dziennym, a dzisiaj ostatni dzień wyzwania "Zrobione z papieru" na blogu DIY. Nie dziwcie się tymi kafelkami w tle, ale w łazience kolory wychodziły najlepiej. Ale zaraz, zaraz, o jakiego ptaka chodzi? Nie przedłużając, oto sprawca całego zamieszania:






 Wykonałam go w technice origami modułowego i składa się z około 3500 modułów w rozmiarze 1/32. Wzór wymyśliłam sama. Jak widać na zdjęciach, skrzydła są ruchome i można je dowolnie ustawiać. Podstawa jest na 60 elementów:


Linkuję go szybko na wyzwanie, bo już późno, ale jeszcze zdążę przed zamknięciem Inlinkz :P.

https://diytozts.blogspot.com/2018/08/34-wyzwanie-zrobione-z-papieru.html


Pozdrawiam :).

7 komentarzy:

  1. Cudeńko :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale cudo! Jestem pod wrażeniem. Dziękuje za udział w wyzwnaiu DIY-ZróbToSam. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MGADALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego i jakże pracochłonnego!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga D.I.Y, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila (KuferPełenSkarbów DT DIY)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i dostojny, jak na łabędzia przystało. Podziwiam precyzję wykonania! :)Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY.
    Pozdrawiam Inka z DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, zaszalałaś, nie ma co! Świetny jest. I jeszcze te ruchome skrzydła! Dla mnie to magia ;)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i pozdrawiam serdecznie, Esme

    OdpowiedzUsuń