poniedziałek, 3 lutego 2014

Bluzka z gekonem

Hej :D
Dzisiaj moja najnowsza praca: bluzka z namalowanym gekonem ;)


tak wygląda sama bluzka


a tak prezentuje się założona ;)


zbliżenie na gekona

Gekon został namalowany specjalna farbą do tkanin (do kupienia w sklepach dla plastyków), chociaż można też malować ubrania zwykłymi akrylowymi. Za pomocą kalki przeniosłam wzór na papier i pomalowałam kształt farbą, chociaż można też zrobić sobie szablon z kartonu, położyć na bluzce i popsikać farbą w spreju (wersja dla leniwych :)), ja jednak wyszłam z założenia, ze taki będzie miał bardziej równe brzegi a poza tym nie mam farb w sprayu i musiałabym malować przez kontur pędzlem. Nie jest to pierwsza malowana przeze mnie bluzka, bawię się w to od paru lat ;).

2 komentarze:

  1. Witam!
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej info: http://my-new-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń