niedziela, 16 lutego 2014

Liebster Blog Award

Jak wspomniałam parę wpisów wcześniej zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez autorkę bloga http://www.my-new-passion.blogspot.com/
„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Pytania zadane mnie:


1. Książka ponad wszystkie?
Biologia Villego

2. Twój ulubiony blog?
nie mam jednego ulubionego, ogólnie blogi na temat handmade

3. Co włożyłabyś na pierwszą randkę?
yyy? chyba to co zwykle czyli bluzę i rurki ;)

4. Na bezludną wyspę wziełabyś.... (osoba)
moją przyjaciółkę  ;)

5. Masz manię na punkcie.......(jakaś potrawa, piesankarz, robienie czegoś itp.)
robienia rzeczy handmade

6. Jaką cechę charakteru lubisz w sobie najbardziej?
kreatywność i pomysłowość (zawsze mam całą kolejkę pomysłów do zrealizowania xD)

7. Jaki byłby twój wymarzony chłopak?
nie wiem, nie jestem w stanie tego jednoznacznie określić ;)

8. Wykonujesz cokolwiek handmade?
tak (zresztą ten blog jest poświęcony handmade)

9. Gdzie spędziłabyś wakacje marzeń?
w Australii lub innym miejscu gdzie występuje dużo ciekawych gatunków zwierząt lub w... Wielkim Zderzaczu Hadronów pod Genewą :))

10. W szkole jesteś najlepsza z...
biologii (ale lubię też chemię i fizykę)

11. Jaką piosenkę do posłuchania możesz polecić?
Morgoth "Selected Killing" (i wgl cała płyta Resurrection Absurd jest super)
Cannibal Corpse "Butchered At Birth" (cała płyta, ale sama piosenka o takim samym tytule też jest fajna)
Avenged Sevenfold "A Little Peace Of Heaven" i "Nightmare"

Moje nominacje:
http://my-bubbleworld.blogspot.com/
http://ach00.blogspot.com/
http://stokrotka-daisy.blogspot.com/
http://my-hand-madee.blogspot.com/
(wbrew pozorom wcale nie jest tak łatwo znaleźć mało znane blogi a nie chciałam nominować tych, które zostały nominowane w ostatnim czasie)

Pytania do nominowanych:
1. Jeśli wygrałabyś milion złotych to co byś sobie kupiła?
2. Masz jakieś zwierzę w domu? Jakie?
3.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
4. Jakie miejsce we wszechświecie (na ziemi też może być ;)), które jest najciekawsze? Dlaczego?
5.Gdybyś miała złotą rybkę spełniającą 3 życzenia to o co byś ją poprosiła?
6.Czy masz jakieś ambicje związane z rękodziełem? Jakie?
7.Optymistka czy pesymistka?
8.Jakich gatunków muzyki słuchasz?
9.Co lubisz robić poza handmade?
10.Skowronek czy sowa?
11.Opisz krótko jakąś śmieszną historię ze swojego życia :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci bardzo :) Jak tylko znajdę wolną chwilę od razu biorę się za odpowiedz :D

    Achoo

    OdpowiedzUsuń