niedziela, 23 marca 2014

Wiosenna zawieszka do naszyjnika

Hej ;)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać wiosenną zawieszkę do naszyjnika. Jest w całości wykonana przeze mnie. Ulepiłam ją z masy termoutwardzalnej Fimo i Premo! Sculpey, tylko niebieską kokardkę zrobiłam ze sznurka woskowanego i przykleiłam ją do wypieczonego elementu (bałam się, że się zniszczy przy wypalaniu) oraz kwiatek ma w środku plastikową perełkę. Te błyszczące kropeczki na grzbiecie żuczka to mikrokulki :). Cała zawieszka ma 2 centymetry i 2 milimetry średnicy. Wykorzystam ją do naszyjnika dla mojej mamy (na zdjęciu nie ma reszty naszyjnika, bo jeszcze nie wiem na jakim kolorze bazy/rzemienia ją umieścić). W rzeczywistości fiolet na kwiatku i żuczku lekko połyskują, ponieważ ulepiłam je z Premo! Sculpey Accents fioletowa perła, niestety nie widać tego na zdjęciu.

  

   

Pracę zgłaszam na dwa wyzwania:
1. Wiosenne blog hop u SZMEKa
W pracy wyzwaniowej miały znaleźć się:
*stempel - Z tym miałam największy problem, ale w końcu coś wymyśliłam. Zielony element w rzeczywistości jest postemplowany ptasimi śladami. Jeśli ktoś popatrzy pod odpowiednim kątem, to widać je na końcowej pracy. Odcisnęłam je za pomocą "stempla" zrobionego przeze mnie z kawałka drucika. Widać to na tym zdjęciu ("stempel" jest po prawej stronie; dłuższego boku użyłam do odciśnięcia 3 dłuższych palców, a krótszego do znajdującego się z tyłu odcisku krótszego palca):


*perełka - środek kwiatka nie jest ulepiony z modeliny, to perełka, poza tym jest jeszcze modelina fioletowa perła ;)
*kolor zielony, kwiatek, listek, kolor żółty, motylek, sznurek - tutaj już chyba nie muszę nic wyjaśniać :)
2.Otwórz szufladę - Motyl
Tutaj też raczej nie muszę nic wyjaśniać :)
Pozdrawiam ;)

6 komentarzy: