środa, 26 marca 2014

Wymianka z Paulą :)

Hej ;)
Ostatnio wymieniałam się przydasiami z Paulą . Jeśli chcecie zobaczyć co jej wysłałam, to jej post dotyczący tej wymianki znajdziecie TU . Pauli bardzo dziękuję za mnóstwo fajnych rzeczy :). W kopercie znalazłam:


EDIT: Dostałam jeszcze jedna kartkę papieru do robienia nadruków na koszulkach <3.

Mam do Was pewną (może trochę głupią) prośbę: jeśli ktoś jest moim obserwatorem, niech napisze mi o tym w komentarzu. W bloggerze jest coś nie tak i od dawna pokazuje mi 3 obserwatorów, a jest ich więcej (i chciałabym wiedzieć kto i ile, posiadanie obserwatorów jest motywujące xD). Dowiedziałam się o tym kiedy wyszłam na bloga jednej osoby i  ze zdziwieniem zauważyłam mój świeżo wstawiony post w gadżecie "Obserwatorzy" na pasku bocznym (blogger nie pokazuje mi, że ta osoba mnie obserwuje).


Akurat weszłam na pulpit nawigacyjny bloggera i zobaczyłam fajną liczbę wyświetleń i zrobiłam Screena ;).
Śmiesznie, zwłaszcza, że liczbę "1234" też zobaczyłam przez przypadek (tutaj też nie obyło się bez Screena, ale zrobionego telefonem ;P).

Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. jeszcze mam pytanie - skąd bierzesz takie fajne naklejki na koperty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwole sb odpowiedziec za nia :)
      podejrzewam ze to sa takie tasmy :)
      cos takiego jak tu: http://www.beads.pl/akcesoria/washi-tape

      Usuń
    2. Tak, część z nich to taśmy washi czyli takie jak podlinkowała Paula, a po części taśmy klejące z nadrukiem kupione w Tigerze. Taśmy washi są dostępne na przykład w Empiku (radzę kupować je raczej w zestawach po pięć sztuk, bo wtedy zapłaci się za wszystkie 20 złotych, a nie po 10 za jedną ) :-)

      Usuń
  2. Fajna wymianka. Ja oczywiście też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń