czwartek, 13 marca 2014

Zakupy i rzeczy na wymiankę

Obiecany post z rzeczami kupionymi w Passionroom (będę wymieniać się z jedną osobą, z którą już to wcześniej ustaliłam). Jeśli ktoś jeszcze jest chętny do wymianki - niech napisze w komentarzu ;).


jeszcze nieogarnięta całość po wyjęciu z pudełka


 sznurki


 kokardki


 zawieszki


 kostka modeliny, dwa losowe patyczki fimo, róże z żywicy


 bazy pierścionków


 łańcuszki i ćwieki


 różne półfabrykaty


 bazy naszyjników, broszek, łączników, itp.


 kaboszony i buteleczki


czaszki, kubeczek (zamówiony niechcący xD), gratisy

Sorry, że są w woreczkach strunowych, ale jest tego tak dużo, że nie chciało mi się wyciągać z nich tych rzeczy i potem znowu je wkładać.
To są zdjęcia tylko ostatnich zakupów. Poza tym mam na wymiankę trochę rzeczy, których nie ma na zdjęciach: trochę półfabrykatów (jak chcecie coś konkretnego to się spytajcie czy to mam; nie chciałam rozkładać na podłodze tego wszystkiego, bo potem musiałabym to porządkować na nowo), mnóstwo różnych rodzajów koralików, filc w arkuszach, tony czesanek wełnianych (nie z merynosa), mnóstwo kolorów mulin, więcej różnych sznurków (skręcanych nie mam wcale, bo ich nie używam), różnorakie ozdobne papiery, kwadraty i koła do origami w różnych rozmiarach i z różnymi wzorami, dużo kolorów modeliny (głównie Fimo Soft i Effect), Fimo Liquid (mogę trochę odlać do mniejszego pojemniczka), włóczki (głównie akryl, chociaż mam też cieniowanego merynosa), mnóstwo ścinków róznych tkanin i dzianin, patyczki fimo (a że miałam okazję pobawić się trochę techniką millefiori, mogę na zamówienie spróbować zrobić jakiś wzorek - byle nie jakiś super trudny np. twarz :)) Najprawdopodobniej o czymś zapomniałam (jak sobie przypomnę, to dopiszę w komentarzu ;)).
Już parę osób zagłosowało w mojej ankiecie. Na pewno dodam tutorial z modeliną <ma teraz najwięcej głosów> (mam już do niego zdjęcia) i będzie jeszcze drugi, którego technika będzie zależała od końcowych wyników ankiety (jeśli będzie zdecydowana przewaga modeliny to też będzie modelinowy).

5 komentarzy:

  1. z chęcią bym się wymieniła, ale dopiero zaczynam "zbierać" rzeczy do robienia biżuterii i pewnie nic ode mnie byś nie chciała ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie? Zajrzałam na twojego bloga i zobaczyłam papier do robienia nadruków na bluzkach (ale super! zamierzałam go sobie kupić tylko nie wiedziałam gdzie ;)). Interesowałyby mnie jeszcze mini krawatki, szpilki, bazy wkrętek, bigle (skończyły mi się), ćwieki (zwłaszcza piramidki) i baza pierścionka (mam praktycznie same z dużym "oczkiem". Napisz na mojego maila sowiagaleria@gmail.com na pewno jakoś się dogadamy ;).

      Usuń
  2. Cudeńka. ;p
    Oj sznurki woskowane mi by się przydały. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz możemy się wymienić ;-)
      Poza sznurkami widocznymi na zdjęciu mam jeszcze liliowy/wrzosowy, granatowy i żółty. Na zdjęciu brakuje też sznurków do sutaszu granatowy, wrzosowy/liliowy i brązowy ;-)

      Usuń